.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش بسیج اساتید دانشگاه های مازندران در بهشهر

ایران با استفاده از دستاورد های دانشگاهی دارای ظرفیتهای شگرفی در منطقه شده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی در همه زمینه ها پاسخگوی نیاز جامعه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، احمد علی مقیمی جمعه 8 آذر در همایش بسیج اساتید دانشگاه های مازندران در اردوگاه شهدای بسیج عباس آباد بهشهر که با همکاری بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت بهشهر برگزار شد افزود: بسیج به عنوان یک نیروی محرکه در جامعه است که باید با تمام توان به پیش رانده شود.

وی گفت: خوشبختانه بسیج در تمام عرصه ها خوب درخشیده و اگر در نقاطی مغفول مانده است باید تقویت شود.

مقیمی با اشاره به نظم موجود در بسیج در پیشبرد سازندگی جامعه افزود: استواری و استقامت جامعه ما مرهون وجود بسیج و بسیجی در جامعه است.

وی همچنین اظهار کرد:حکومت اسلامی ما برپایه اصول بسیج و تئوری بزرگ آن شکل گرفته و به عنوان یک حرکت بزرگ در سراسر جهان طنین انداز شده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از مولفه های مهم این سرمایه بزرگ اجنماعی در جامعه را اعتماد ملی دانست و خاطر نشان کرد:نقش بسیج در دوران سازندگی با استفاده از تکنولوژی مختلف با تلاش فراوان زمینه ساز این اعتماد در جامعه گشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با استفاده از فن آوری های مختلف و استمرار و پافشاری در افکار بسیجی در جامعه و با دفاع از دستاوردهای دانشجوئی و دانشگاهی دارای ظرفیتهای شگرفی در منطقه شده ایم که در خاورمیانه هیچ تصمیمی بدون وجود ایران امکان پذیر نیست.

مقیمی مهمترین تهدیدهای دشمنان علیه ایران را وجود انرژی هسته ای در ایران و اینکه ایران به عنوان تهدید جهانی از سوی استکبار در جهان مطرح است برشمرد.

وی گفت: باید با روز آمد و کارآمد کردن بسیج را با استفاده از اندیشه های جدید در مقابل محورهای تبلیغاتی دشمن علیه ایران پاسخگو باشیم.

به گزارش ایسنا،محمد محمد پورعمران رئیس دانشگاه علم و صنعت بهشهر نیز در بین روسا و اساتید دانشگاه های مازندران از بسیج به عنوان سرمایه بزرگ زندگی یادکرد که در تمام مراحل زندگی ودفاع از حریم الهی و ولایت پیش قدم است.

وی بسیج را سرنوشت ساز و راهگشای زندگی دانست وگفت:باید افکار و اندیشه های بسیج در تمام زندگی ما پدیدار باشد و درادامه این مسیر باید افکار و اندیشه های بسیج با ژرف نگری بیشتری دنبال شود.

در پایان این همایش از 5 استاد نمونه بسیجی دانشگاههای مازندران تجلیل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.